Η εικόνα σε διαλύει, σε απογοητεύει, σε κάνει να κλαίς… Αν είσαι άνθρωπος με ψυχή και συναισθήματα…
Η εγκατάλειψη ζώου οδηγεί στον θάνατο και είναι ποινικό αδίκημα.Τα δίποδα κτήνη που κάνουν κάτι τέτοιο, είναι άδικο να ονομάζονται άνθρωποι και να αντιμετωπίζονται ως νοήμονα όντα.
Πόσο τομάρι να είσαι, για να εγκαταλείπεις στον δρόμο κάτι που έζησε μαζί σου και είναι μέλος της οικογένειας σου, βρε άθλιο υποκείμενο???
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
©ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ-ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Βοηθήστε μας για να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το etetrapodotypia.gr και για να προβούμε σε όσες νομικές ενέργειες απαιτούνται για την αλλαγή του νόμου σε κακούργημα και την διεκπεραίωση των project μας.

Περισσότερα άρθρα
Ψηφιακο Λιντσαρισμα, Τεχνητη Νοημοσυνη Και Η Καταρρευση Της Αξιοπιστιας Του Φιλοζωικου Χωρου
Η Σιωπηλή Γενοκτονία των Αδέσποτων: Όταν η Κοινωνία Συνηθίζει τον Θάνατο
Κυνηγι Λαγοκεφαλων Και Μεδουσων: Διαχειριση Οικοσυστηματων, Ή Μια Ακομη Βιομηχανια Εξοντωσης;