Είναι μεγάλη η προσπάθεια όλων να μας πείσουν πως ο “μη βίαιος χαρακτήρας” των κινητοποιήσεων που αφορουν τα δικαιωματα διποδων και τετραποδων, είναι δείγμα ενός ανώτερου πολιτισμού.
Είναι όμως έτσι?
Κάνει εντύπωση η “απόλυτη καταδίκη” κάθε “βίαιης πράξης” από την πλευρά της άρχουσας τάξης.
Φυσικά τα ΜΜΕ, που ακολουθούν ή μάλλον εκφράζουν σήμερα τα συμφέροντα της παραπάνω τάξης, ακολουθούν κατά …
πόδας.
Προσπαθούν να μας πείσουν πως το διαμαρτυρόμαστε ειρηνικά, αποτελεί ταυτόχρονα το μόνο νόμιμο, αλλά και το ανώτερο ηθικά.
Σίγουρα οι “ειρηνικές διαμαρτυρίες” κινούνται στο χώρο της νομιμότητας. Πιθανόν να είναι και ανώτερες ηθικά.
Το ερώτημα όμως που μας απασχολεί εδώ είναι αν οι “ειρηνικές διαμαρτυρίες” των φιλοζωων και οχι μονο σήμερα, είναι δείγμα μιας ανώτερης πνευματικά στάσης, ή είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων.
Η ειρήνη –κατά την άποψή μας- δεν είναι μόνο η απουσία πολέμου. Είναι η αρμονική συνύπαρξη με το περιβάλλον. Φυσικό και ανθρώπινο.
Από αυτή την άποψη, της απουσίας δηλαδή αρμονικής συνύπαρξης στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας, είναι φανερό πως δεν ζούμε σε ειρηνικό καθεστώς.
Γιατί όμως οι φιλόζωοι και μη πολιτες επιμένουν σε “ειρηνικές” διαμαρτυρίες, οταν αυτες απαρτιζονται απο πολύ λίγα άτομα?
Έχει διαπιστωθεί περίτρανα πως οι ιθύνοντες απλώς μειδιούν, όταν “πολιτισμένα” τους ενημερώνουμε για τα προβλήματά μας, ειτε αυτα αφορουν ανθρωπους, ειτε ζωα.
Σε κάθε ειρηνική διαμαρτυρία, απλώς στέλνουν την αστυνομια η τα ΜΑΤ και μας στέλνουν στο νοσοκομείο από το ξύλο.
Με δεδομένη επομένως την απόφαση της άρχουσας τάξης να επιβληθεί με κάθε μέσο, ακόμα και με τη βία, είναι δείγμα ανωτερότητας το να αποκηρύσσεις κάθε βίαιη δράση?
Αν γνωρίζαμε έναν άνθρωπο που ενδιαφέρεται μόνο για την τσέπη του και για τίποτα άλλο, θα λέγαμε ότι είναι ‘ηθικά ανώτερος’?
Αν η απάντηση είναι όχι, γιατί να μην δώσουμε την ίδια απάντηση και για τον εαυτό μας και για τα τετραποδα?
Ή μήπως μόνο οι άλλοι, όταν πράττουν με γνώμονα το ατομικό τους συμφέρον, χαρακτηρίζονται ιδιωφελείς, συμφεροντολόγοι, πλεονέκτες, υπολογιστές, υλιστές, υστερόβουλοι, φιλοχρήματοι?
Για μας δεν ισχύουν οι ίδιοι χαρακτηρισμοι?
Εμείς είμαστε “ανώτερα όντα”, που αποδεικνύουμε την ανωτερότητά μας, επιλέγοντας ειρηνικές διαμαρτυρίες?
Δεν έχουμε ως εκ τούτου το κουράγιο να αναλάβουμε το ρίσκο να σταθούμε απέναντι στους καταπιεστές μας σαν ίσος προς ίσο.
Δεν μπορούμε να δηλώσουμε “ξεκάθαρη πρόθεση”.
Να αναλάβουμε την ευθύνη της δικής μας ζωής και των αλλων εμβυων οντων και να αντισταθούμε σε οτιδήποτε την καταπιέζει.
Με όποιο μέσο και όποιο τρόπο είναι αναγκαίος για να πετύχουμε το στόχο μας.
Όχι δεν έχουμε το κουράγιο να διεκδικήσουμε αποτελεσματικά.
Γιατί η διεκδίκηση σημαίνει και ανάληψη κινδύνου.
Ποιος, που κοιτάζει μόνο την τσέπη του και τα συμφεροντα του, μπορεί να συμπεριφερθεί έτσι?
Είμαστε “σώφρονες” “νόμιμοι”.
“Αντιστεκόμαστε” μέχρι εκεί που μας επιτρέπουν. Ας θέσουν τα όρια οι άλλοι, όχι εμείς.
Ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε, που θα πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας, με τον κίνδυνο να μην έχουμε ζωή?
Η Αντί-σταση, θέλει Ψυχή. Θέλει Συνείδηση. Καθαρότητα Πνεύματος.
Φαίνεται πως -ως λαός- και κατ’ επεκταση σαν φιλοζωικο κινημα, τίποτα πια δεν διαθέτουμε.
©️ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
©ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ
Βοηθήστε μας για να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το etetrapodotypia.gr και για να προβούμε σε όσες νομικές ενέργειες απαιτούνται για την αλλαγή του νόμου σε κακούργημα και την διεκπεραίωση των project μας.
Περισσότερα άρθρα
Οι φολες ειναι ηδονικη απασχοληση
Μην περιμένετε καμία δικαίωση για ανθρωπους και ζωα, υπό εγκληματικα καθεστώτα. Εκτελούν όλοι τους εντολές για την μαζική εξοντωση μας
Μια γυναίκα μόνο ξέρει να σου πει… Μια γυναίκα, που αγαπήσαμε πολύ… Η Καιτη Γκρευ, έκανε δώρο την ζωη της στο ελληνικό τραγούδι και τώρα ταξιδεύει στην χώρα των Αγγέλων