17 Νοεμβρίου, 2024
Κακοποίηση ζώων και ακτιβισμός - Η αδέσμευτη φωνή των τετράποδων
Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ
Ανάγνωση σε: 3 λεπτά
735 Views

Το φεστιβάλ Yulin, η ελεεινή καθιερωμένη ετήσια σφαγή σκύλων, ξεκίνησε και φετος στην Κίνα…

Για τις επόμενες δέκα μέρες οι Κινέζοι θα γιορτάζουν την κυριαρχία τους πάνω σε ανυπεράσπιστα, ανήμπορα πλάσματα σκοτώνοντας και τρώγοντάς τα.

Εν’ τω μεταξύ, ο υπόλοιπος κόσμος θα τους αποκαλεί σκληρούς και θα τους κατακρίνει, ενώ οι ίδιοι άνθρωποι τρώνε άλλα αθώα πλάσματα 365 μέρες το χρόνο.

Πάσχα, Τσικνοπέμπτη κτλ, είναι τα δικά μας φεστιβάλ ζωοφαγίας.

Οι Κινέζοι ισχυρίζονται ότι τα σκυλιά θανατώνονται “ανθρώπινα” και είναι παράδοση αυτό που γίνεται εκεί…

Σας θυμίζει κάτι;

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του πόνου των ψυχών που σφαγιάζονται για τον άνθρωπο;

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωπα με τη ζοφερή πραγματικότητα της εκμετάλλευσης των μη ανθρώπινων ζωων.

Η “γιορτή” του Πάσχα, αποτελει μία από τις πιο φρικτές εκφάνσεις της και ενώ θεωρείται από την πλειονότητα μέρα χαράς και γλεντιού, για μας είναι άλλη μια μέρα ποτισμένη με κακοποίηση και εξουσιαστικότητα.

Από τα αστικά κέντρα μέχρι την επαρχία, η μυρωδιά των πτωμάτων μάς θυμίζει το πόσο εχθρική προς τα ζώα είναι η κοινωνία που ζούμε, ενώ τα γλέντια γύρω από νεκρά άτομα κανονικοποιούν την μαζική θανάτωση ως κάτι ψυχαγωγικό και αποδεκτό.

Η συστηματοποιημένη εκμετάλλευση, η εξημέρωση και ο έλεγχος φτάνουν στο απόγειό τους τις μέρες του Πάσχα, αφού εκατομμύρια μη ανθρώπινα ζώα όπως τα αρνιά, στοιβάζονται σε βιομηχανίες αλλά και σε μικρότερες μονάδες παραγωγής πτωμάτων προκειμένου να οδηγηθούν στο θάνατο και αμέτρητες κότες αφανίζονται μέσω της συνεχούς παραγωγής των αυγών τους.

Ένα κομμάτι του σύγχρονου πολιτισμού βασίζεται στα έθιμα και τις παραδόσεις, εκ των οποίων μεγάλο μέρος τους συνδέεται άρρηκτα με διάφορες μορφές εξουσίας και καταπίεσης όπως ο εθνικισμός, η πατριαρχία, η ομοφοβία και ο σπισισμός.

Ανέκαθεν, έθιμα και παραδόσεις ανεξαρτήτως έθνους ή θρησκείας, βασίζονταν στην πλειοψηφία τους πάνω στην εκμετάλλευση, τον εξευτελισμό και τη θανάτωση των μη ανθρώπινων ζώων.

Η μετάδοσή τους σε επόμενες γενιές είναι απόρροια της κυριαρχίας για να διατηρεί το τρίπτυχο πατρίς, θρησκεία, οικογένεια και να επιβάλλει την ανθρώπινη εξουσία πάνω στα υπόλοιπα ζώα.

Ακόμα και αν με το πέρασμα των χρόνων τα έθιμα και οι παραδόσεις τροποποιούνται, οι σπισιστικές τους ρίζες παραμένουν αναλλοίωτες.

Σε κάθε γωνιά του πλανήτη εξοντώνονται μαζικά και φυλακίζονται εκατομμύρια ζώα, που το καθένα από αυτά έχει διαφορετική χρησιμότητα με βάση την ανθρωποκεντρική – σπισιστική αφήγηση.

Άλλα κατηγοριοποιούνται σε είδη ζώων συντροφιας, άλλα σε είδη πρώτης ύλης ρουχισμού και τροφής, άλλα θυσιάζονται στο όνομα της επιστήμης, ενώ άλλα χρησιμοποιούνται ως μέσα ψυχαγωγίας.

Στις εθνοθρησκευτικές γιορτές συναντάμε αντίστοιχη κατηγοριοποιηση αφού αναλόγως την περίσταση κάποια από αυτά καταδικάζονται σε μαζική θανάτωση.

Τις μέρες του Πάσχα, την Τσικνοπέμπτη, τα Χριστουγέννα, την Καθαρά Δευτέρα, τον Δεκαπενταύγουστο, τα “γιορτινά” τραπέζια γεμίζουν με πτώματα, αφού δολοφονούνται κατά χιλιάδες, αρνιά, γουρούνια, μοσχάρια, πρόβατα, κότες, μπακαλιάροι, καλαμάρια, χταπόδια κ.α.

Η ζωοφαγία έχει καθιερωθεί ως βασικό στοιχείο “εορτασμού” των πολιτιστικών παραδόσεων· τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και στα υπόλοιπα σημεία του πλανήτη συνεχίζουν να διατηρούνται και να αναπαράγονται βασανιστήρια και φιέστες θανάτου μη ανθρώπινων ζώων.

Από τις ταυρομαχίες σε Ισπανία, Γαλλία και Πορτογαλία, τις μαζικές σφαγές δελφινιών και φαλαινών στα νησία Φερόε, το δεκαήμερο φεστιβάλ Yulin στην Κίνα όπου δολοφονούνται χιλιάδες σκύλοι και γάτες, το βασανιστικό κρέμασμα γαϊδουριών από ταράτσες σπιτιών στο πλαίσιο εορτασμού της πρωτομαγιάς στη Νάξο, τη θυσία ταύρου ύστερα από πολύωρη κακοποίηση στη Λέσβο, την εκμετάλλευση κοτόπουλων για τη χρήση των αυγών τους το Πάσχα, μέχρι το σούβλισμα χιλιάδων μωρών και ενήλικων αρνιών, οφείλουμε να αντισταθούμε και να δώσουμε τέλος σε κάθε έθιμο που βασανίζει, φυλακίζει και δολοφονεί.

Είτε αυτό συντελείται στο πλαίσιο του βιομηχανοποιημένου σύγχρονου πολιτισμού, είτε σε μη αστικά κέντρα με δήθεν ελεύθερα και χαρούμενα ζώα μέχρι τη στιγμή της προκαθορισμένης σφαγής τους, θα μας βρίσκει αντίθετα και δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι όλα τα ζώα, ανθρώπινα και μη, να ελευθερωθούν από τα δεσμά της κυριαρχίας.

Μέχρι να μην υπάρχουν ζώα κρεμασμένα σε τσιγκέλια, έγκλειστα σε κλουβιά, ζωολογικούς κήπους και εργαστήρια πειραμάτων.

Μέχρι τα σώματά τους να μην αποτελούν εμπόρευμα κανενός pet shop, γουναράδικου ή χασάπικου.

Μέχρι να μη θεωρείται κανένα ζώο δούλος, μέσο μεταφοράς ή υποχείριο της μπίζνας στοιχημάτων.

Μέχρι βουνά και θάλασσες να καθαρίσουν από κυνηγούς και ψαράδες.

Μέχρι την καταστροφή του ανθρωποκεντρισμού, της κυριαρχίας και του τεχνοβιομηχανικού πολιτισμού.

Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΚΗ

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΖΩΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΗ

Αντιδράστε σε κάθε μορφή βίας και θανάτωσης ζώων.

Γίνετε η φωνή όσων δεν έχουν φωνή…

 

<iframe src=”https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpanhellenicmovementforanimals%2Fposts%2Fpfbid0qtFYo2UASrikfXJxNupoYU4s2FMEDeS5T32kUvrErUcpB64VGEH9cZoRbxNRfEel&show_text=true&width=500″ width=”500″ height=”698″ style=”border:none;overflow:hidden” scrolling=”no” frameborder=”0″ allowfullscreen=”true” allow=”autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share”></iframe>

©️ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Please follow and like us:
error2
fb-share-icon20
Tweet 20
fb-share-icon20

Βοηθήστε μας για να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το etetrapodotypia.gr και για να προβούμε σε όσες νομικές ενέργειες απαιτούνται για την αλλαγή του νόμου σε κακούργημα και την διεκπεραίωση των project μας.

Μην ξεχάσετε να διαβάσετε

error

Η κακοποιηση ζωου δεν ειναι πλημμελημα. Ειναι κακουργημα! Παρακαλουμε υπογραψτε το ψηφισμα και διαδωστε το μηνυμα! Αnimal abuse is not a misdemeanor. It is a felony! Please sign the petition and spread the message!