Είναι κάτι στιγμές…
Πού θες αυτός ο κόσμος να καταστραφεί.
Και να ξαναγίνει πάλι απ την αρχή.
ΔΕΝ υπάρχει σωτηρία και το λυπάμαι είναι τόσο μικρό μπροστά σ αυτά τα μάτια…
Φοβερο καθημερινο προβλημα τα παρατημενα ζωα!!! H ανθρωπινη κτηνωδεια στο επακρον!!!
Αυτα τα ματακια της μανουλας που αγωνια για τα μικρα της, μαχαιρια στην καρδια… Οσοι ειστε καπου κοντα στην Πατμο, βοηθειστε!!!
https://www.facebook.com/groups/104643949585584/about/
Please follow and like us:
Βοηθήστε μας για να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το etetrapodotypia.gr και για να προβούμε σε όσες νομικές ενέργειες απαιτούνται για την αλλαγή του νόμου σε κακούργημα και την διεκπεραίωση των project μας.

Περισσότερα άρθρα
Κυνηγι Λαγοκεφαλων Και Μεδουσων: Διαχειριση Οικοσυστηματων, Ή Μια Ακομη Βιομηχανια Εξοντωσης;
Πτεροφαλαινα Στο Ιονιο: Δεν Βλεπουμε Περισσοτερες Φαλαινες- Βλεπουμε Τα Τελευταια Ιχνη Τους
Ο χήνος του Αχλαδιού, δεν είναι ο εισβολέας. Εμείς είμαστε